Pages

Tuesday 25 January 2011

tengok gelagat bloggers.

Assalamualaikum ;)


hari ni saya blank .
blank makna nya kosong .
macam fill in the blank =.='
sebab dari pagi tadi sneezing tak berenti
bagai nak runtuh batang idung saya ni asik  dok kena blow nose

saya nak jadi pemerhati jeh hari ni .
tengok gelagat bloggers yang geli hati .
pastu boleh gelak gelak untuk hiburkan hati .
  • blogger gila traffic 
  • blogger kejar nuffnang (nasib baik saya tk ltk kat nuffnang,klu tak kompom tax kejor, bangangnya malaysia..)
  • blogger butthurt (saya baru paham ape makna butthurt)
  • blogger stalker

dan macam macam jenis blogger lagi .




korang tahu ape ?
semalam aku TERAPPROVE stalker kat fb .
vavii gila .







eh , dah pesan jangan gaduh gaduh kann ?
haiipp !




malam ni nak lepak mana eh ?
HAHA ! lepak waklu !
esok pagi keje doshh ~mintak2 ley keje sok,jgn demam iye sok..!!haissshhhh..!!
*sigh*
keje,keje,keje lagi =.='

0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...