Pages

Tuesday 25 January 2011

Buat saya tersenyum

tadi saya pergi kat satu blog ni .
saya tengok URL blog saya ade dekat blog list dia .
korang  tahu ape ?
hee ~

dia dah buat saya tersenyum lebar lebar .



rasa gembira jehh ni ;)walaupun idung ngah meleleh ngan air ingus..(cis kwang asam btoil)





dia letak URL blog saya sekali dengan blogger blogger pemes doshh !
duhh ~ segan saya
okayy tipu bangga saya .
HAHA !




tapi , saya mintak maaf sangat sangat .
saya tak boleh nak letak blog list korang korang dekat side bar .
sebab saya kadang kadang online pakai handphone .
kene kurang kan berat blog  .
jadi terpaksa lah saya korban kan blog list .
huu~ sorry .
bukan tak hargai tapi keadaan mendesak ;D


Happy Mode..:-)

0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...