Pages

Thursday 6 January 2011

Merepek & Merapu..!!

Lame tak lama saya agak menyepi dari menulis perihal hidup saya sehari hari, menyepi kan diri dr dunia blog..bukan apa,rasa macam takde privacy plak nak letak benda2 yg tak patut saya letak..??syer sedih sometimes..urmm nthla..kdg2 xde mood nak tulis…wlaupun kdg2 dh ready sign in nak post sumthing..tp saya tutup..xde idea or xde mood pun saya x tahu…banyak sangat benda yg berlaku skrg..smpai 1 tahap x larat nak pk…just saya memohon kepada yg Maha Esa kuatkan hati saya…pernah ada jgk 1 tahap saya nak delete blog ni..tp syg plak..dekat nak masuk setaun dah saya hidup dengan blog ni..walaupun saya thu xde sape pun teringin nak bce…tp ni blog saya kan..selagi benda ni x ggu hidup org lain saya cube utk truskan dunia blog ni… hmm……..ape nak merepek lagi yer..bYk sgt benda nak crite smpai x thu nak dmulakan dr mane...
xpela..trase mlm ni nak edit2 pe yg patut and msukkan lagu kegemaran saya ke hape yg patut kot...tu pun kalo wifi kat umah tak meragam ni ok la..byk wat hal lak wifi ni kenkadang...k la..mulai arini saya nak rajin2 hupdate kat blog yg bersawang ni...
daaa.......kekkekekekke

0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...