Pages

Saturday 2 October 2010

Malaysian student society Manchester open house

Wake up!!!!!Wake up!!adoyaiii..Makcik tu dah bising daa....ahaks!!!kitaorg nak plan nak g Malaysian student society Manchester open house,Kelam kabut Mandi,siap2,Zazzzzzzzzz trus kuar..Mak aii smp2 kat sana dah macam Chines New Year nya
celebration pun ada,korang tgk la picture tu..cina lagi ramai da..tp dalam ramai2 tu biler aku,helena,patt,sophie smp dah macam budak umor 17 pun ada..hehehheh.( gediks konon pasan muda ).kitaorg queue up la nak amik food,dah open house kan,kat hall lak tu,ramai korang imagine sendiri la..tp bile smp kat table food nak amik food,wakakkakka..skali ada 3-4 menu jerk,sedeynya jadi student kat cni...Aku ingat next year punya open house aku amik tender tuk masak,ok tak??( lagi pasan gediks )..tp betul la,klu aku masak lagi sedap kot aku rasa kekkekekke,tp alhamdulillah rezki tuhan dah pan mata kan??kitaorg pe lagi baham jerk la!!!....sambl2 kitaorg menikmati juadah yg tak brape nak syok tu,ada la show dari one of budak2 student dari Uni mana tah,buat show cam babeng,nak jerk aku naek kasi gempak itu show..wakkakakka..(lagi gediks ) ;-)..arghhh pe2 jer la,aku dah panas telinga,takut taik tinga kuar jatuh lam pinggan sbb tgh menjamah nasi buatan saper tah,aku,helen,patt cepat2 abiskan food,salam2 and kitaorg CA ALIP BOT!!emmm,lega rasa dapat kuar dari situ..jem jap otak dok kat dalam!!
Finally ktorg kuar..alhamdulillah...









0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...