Pages

Tuesday 30 November 2010

Nak Tumbuk Muka Orang,Bley tak..???

Terasa seperti mahu menumbuk muka seseorang sehingga menjadi sambal..!!!
agak kaku dan pelik rasa... bila tiba2 saya teringin mahu meluah rasa semula di blog saya ni... ye, sengaja saya biar ia sepi, sengaja saya leka biarkan ia lengang....

bukan saya tiada ceritera tuk dikongsi, cuma nafsu belum terbuka untuk meluah rasa... terlalu sibuk dengan hal duniawi yang entah, tiada kesudahan gilanya!

dan saya hampir gila untuk tidak menjadi gila...


Argggghhhh..!!!


banyak perkara yang saya pendam, banyak cerita yang saya telan... mungkin usia yang semakin memanjat ajal ni, membuatkan saya lebih rela berdiam dari mencanang perihal yang bosan pada sesiapa... dan ini mungkin telah mematikan rasa hati saya pada semua perkara.

BONEKA. itu saya!

marah! pedih rasa saya pendam dihempedu...
bengang! genggaman geram saya simpan disaku...
sedih! lara jiwa saya kesat dibantal lengan...

selagi ada akal yg menghulu diri.... takkan saya luluh dalam badai sendiri.
tolonglah saya sahabat! selamatkan dari diri saya sendiri!

tariklah saya!!!
Saya kalah disini, biarlah..
Saya tewas disini, biarlah..
Saya tk pantas menghargai, biarlah..
Saya tersadai disini, biarlah..
Saya mahu sendiri, biarlah..
Saya terus meratapi, biarlah..
Saya terus meracun hati, biarlah..
Saya terus geledah ruang sepi, biarlah..
Saya mahu lalui, benarkanlah..
Saya lara sendiri,biarlah..
kerana Saya tahu...
hidup Saya, mati Saya.
Saya masih punya seribu tanggungjawab tak terbagi..
masih banyak tangga perlu Saya daki..
jasad Saya tidak mati..
selagi belum di panggil ilahi..
cuma hati tidak lagi mampu memberi..




Dan saya akan terus sendiri..???Arghhh..Biarkan..!!!!!!

0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...