Pages

Monday 4 October 2010

Sabar...Sabar...Sabar...

argh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ergh!!!
MyEm0.Com
adoi!!!!!!!!!!!!!
MyEm0.Com

jerit kat sini x bising kot. fuh! melepaskan kemarahan di sini. keyboard jadi mangsa. kalau mencarut  dosa tak??? haha.. @#$%^&^%%@$#@!!!


ok, saya x memilih lansung. saya nak cr bf baru nih. saya sudi, n menepati kriteria, sila ngorat saya. saya x memilih, saya cuma nak anda

1. hensem
2. putih
3. chubby2 skit
4. kaya
5. byk masa utk layan saya
6. clean dr drink n drugs
7. ada dua bijik kereta at least.
8. boleh bimbing saya, means, ajar saya doa2 harian.
9. solat 5 waktu.
10. x selekeh
11. ada mak yang sporting giler
12. itu jer

ok. utk mengorat sila kol 015445@w#@w@. weyh. nombor yang anda dial tiada dlm perkhidmatan. ni nombor telefon ke bungkusan nasi lemak semalam nih? stop it! ko siapa dik ko ingat ko siapa, nak bf yang gila perfect mcm tu? gilo.

* dalam hati sebenarnya menangis2. nak nyanyi lagu jiwang. huh. babai!

MyEm0.Com

0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...