Pages

Monday 25 October 2010

Gilakah Aku..????

Gilakah aku..??
Mungkin....!!!! .it's been 3 years i never felt this kind of feeling  after all those happen to me before,but this is what i feel..
Aku cuba selindungkan apa yang aku rasa,,??tapi kenapa..??takut org laen tau..??tak la..i dont bother at all..!!who care..??this is my blog,this is my world,this is the only way i can show to people that i love,i really need Him...!!!!

Iye..saya perlukan awak sekarang..!!saya rasa rimas dgn apa yang saya rasa..awak tau tak saya dah cuba buat2 taktau dekat awak,tp awak tetap jugak datang dalam idup saya..!!saya rasa macam tak adil..!!saya sorangkah yg rasa macamni,atau awak pun rasa yg sama..??tiap2 hari saya bgn tdo,buka mata,saya tgk phone,tgk msg dari awak,tp tkde...lupakah awak pada saya..???atau awak sibuk menguruskan apa2 yg patut tuk masa depan kita.??perasaan saya agaknya kan..??

Awak..
Kadang2 biler awak text saya,atau biler awak email saya,saya rasa cinta kita kuat sgt..!!tp biler tetiba awak takde,saya rasa laen..!!saya rasa awak jauh sgt..!!perasaan saya agaknya kan..???tp awak selalu bg saya rasa macamni..tak adil tau wak..!!saya slalu tgk awak..dari jauh..!!saya rindu awak sgt..!!gilakah saya..??

Awak email saya..: Hi syggg...abg rindu kat syg cam nak giler...!!! :( naper ntahhh...!!! xdengar suara syggg 2 hari jadi xsenang idop niiii...!!!

May Allah make us together forever.....!!!
Then saya reply email dari awak...

Saya bls email awak..: Salam Abg..

Hi Abg......Syg lagi la rindu abg cam nk mati dah nie......alhamdulillah..

Syg cinta abg jugak..

Mati saya macamni kalau hari2 saya kena rasa camni..giler ker saya..??

Dah la..saya dah penin..!!!!!!. MyEm0.Com

Babai..

0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...