Pages

Wednesday 27 October 2010

Besarnya Ujian Tuhan Pada Saya..

Agungnya ujian TUHAN pada saya,hamba yg lemah..Hampir setiap hari titisan demi titisan airmata saya keluar tanpa sebab..!!!saya tak tahu apakah alasan DIA beri saya rasa begini..

YA TUHAN..
Saya banyak berbuat dosa,pada KAU yang maha Melihat,mendengar , pada IBU BAPA saya,saya kecilkan hati mereka kerana kedegilan saya,saya lukakan perasaan mereka bila mereka bantah apa yang saya mahukan..!!saya sgt degel..!!!Maafkan saya mak ayah..!!Saya cuba tuk jadi anak yang baek,dgn membantu ibubapa saya dan juga keluarga saya dengan melimpahkan duit pada mereka , tapi hati saya tetap juga tidak setenang yg saya sangka..!!yang saya mahukan..!!Jiwa saya meronta2 mencari ketenangan..tapi bagaimana..??BANTULAH SAYA YA TUHAN..!!!!!

YA TUHAN...
Saya pohonkan rahmat semoga bukakan pintu hati saya untuk jadi hambamu yg hina ini sebaik2 manusia yg telah KAMU ciptakan..Saya pohon padamu tetapkan lah pendirian saya untuk terus memperhambakan diri saya kepadamu,mencintai KAMU yg maha agung lebih dari segala2nya..Bukakan lah pintu hatiku,terangilah ia seperti KAU terangi hati hamba2mu yang lain..

Bantu Aku YA TUHAN..!!!:-(

0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...