Pages

Sunday 10 October 2010

Salahkah aku????

Korang tgk title kat atas pun dah naek menyampah agaknya kan??tp....itulah yg aku rasa...

Salahkah aku cuba menyayangi org laen selain dia??
Salahkah aku cuba melupakan apa yg telah aku lalui selama bertahun tahun aku bersamanya??
Salahkah aku mencari kebahagiaan aku sendiri?

Tapi....
Aku sangsi..Aku keliru

Dimanakah aku dihatinya??
Siapakah aku dimatanya??
Pentingkah kehadiran aku dalam dirinya??

Siapakah yang harus aku berkongsi semua ini??
Siapakah yang patut aku cari??
Dia atau dia??

Aku sangsi lagi..
Ake keliru lagi..

Ya Allah..berilah aku petunjuk utk diriku..
Semoga kau beri aku  petunjuk siapa yg harus aku cari?

Aku mencari syurgaku..
Aku mencari bahagiaku..
Aku mencari sinar hidupku..

Datanglah sayang..
Aku menunggu mu..
Aku tidak pernah sedetik melupakanmu..
Aku tidah akan pernah tidak merinduimu..

Datanglah sayang..
Aku disini menantimu..
Aku disini untukmu..
Aku disini untuk menjadi suri hatimu..

Sekian..AKU..!!

0 comments:


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...